To już drugie święta wielkanocne z rzędu, które możemy organizować jedynie na wynos i w dowozie. Przygotowujesz ofertę na pyszny catering wielkanocny 2021? Pora dobrze go wypromować. Podajemy pięć marketingowych wskazówek – do wprowadzenia od zaraz!
Boże Narodzenie i sylwester w 2020 roku oraz Wielkanoc 2021 – to kolejny sezon świąteczny, który został sprowadzony do funkcjonowania w formie wynosów i dowozów. Co gorsza, kolejne województwa są zamykane obostrzeniami sanitarnymi, więc Polacy stawiają raczej na spędzanie świąt w swoim domu w gronie najbliższych.
W ich potrzeby idealnie wpisze się dobry catering wielkanocny. Zastanawiasz się, jak go wypromować? Oto pięć wskazówek na bezpłatne działania marketingowe, które możesz wprowadzić jeszcze dziś.
Spis treści
- Przygotuj elektroniczną kartę dań na catering wielkanocny
- Wprowadź osobną zakładkę lub grafikę z menu na głównej stronie www
- Przypnij post na Facebooku
- Wrzuć Insta Story na Instagramie
- Opublikuj swój catering wielkanocny w akcji „Zamów na święta”
Przygotuj elektroniczną kartę dań na catering wielkanocny
O tym, jak przygotować piękną kartę menu za darmo, pisaliśmy w tekście „Darmowe narzędzie do tworzenia menu restauracji? Oto Canva!”. Zacznij od spisania całego menu w podziale na przystawki, zupy, dania główne, desery. Dopisz numer telefonu do zamówień oraz datę graniczną, do kiedy klienci mogą składać zamówienia.
Po przygotowaniu pliku tekstowego przejdź do projektu. Grafika nie jest Twoją mocną stroną? W Canvie możesz znaleźć dziesiątki darmowych projektów, do których musisz jedynie wprowadzić tekst. Skorzystaj z tej możliwości – i przygotuj kartę w kilku formatach.
Wprowadź osobną zakładkę lub grafikę z menu na głównej stronie www
Prowadzisz stronę www? To świetnie. Przygotowaną grafikę z menu wielkanocnym koniecznie umieść na głównej stronie lub – jeśli masz taką możliwość – wprowadź na osobną zakładkę „Wielkanoc 2021”. Klienci, którzy będą zaglądać na Twoją stronę, od razu przejdą do Twojej oferty, a nie będą musieli po niej błądzić.
Przypnij post na Facebooku
Wiele lokali gastronomicznych opiera się wyłącznie na prowadzeniu profilu na Facebooku – i to też dobre rozwiązanie, o ile postujesz systematycznie. Jeśli więc planujesz catering wielkanocny i chcesz poinformować o tym na swoim Facebooku, nie zapomnij przypiąć swojego posta. W ten sposób każdy użytkownik Facebooka będzie mógł od razu zobaczyć Twoją ofertę.
Wrzuć Insta Story na Instagramie
Aby jeszcze szerzej dotrzeć do klientów, przygotuj krótkie wideo-zapowiedź. Opowiedz, co masz w swoim menu, jakie smaki chcesz „przemycić”, do kiedy realizujesz zamówienia. Możesz też przygotować jedno z dań wielkanocnych i zaprezentować je „na żywo” – w ten sposób Twoi klienci zobaczą, jaką potrawę będą mogli skosztować na Wielkanoc.
Opublikuj swój catering wielkanocny w akcji „Zamów na święta”
Zachęcamy również do wzięcia udziału w naszej akcji „Zamów na święta”. Dzięki niej bezpłatnie wyróżnisz się i zarejestrujesz w bazie ofert wielkanocnych. Rejestracja odbywa się na stronie www.zamownaswieta.pl/dopisz-sie i trwa tylko kilka minut. Sercem strony www.zamownaswieta.pl jest zaawansowana wyszukiwarka, która pomaga konsumentom dokładnie przejrzeć wszystkie propozycje ofert na Wielkanoc, również te wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe czy bez laktozy.