• Logo blog gastronomiczny Bidfood Farutex
  • Kategorie

    • Bez kategorii
    • Gastronomia na bieżąco
    • Karta win
    • Marketing w gastronomii
    • Produkty dla gastronomii
    • Profile kuchni
    • Techniki kulinarne
    • Trendy gastronomiczne
    • Wywiady, felietony
  • Strony

    • Kontakt
    • O Bidfood Farutex
    • O blogu
  • Przejdź do systemu e-bidfood i poznaj ofertę produktów dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex
  • Śledź nas w social mediach

  • Bidfood Farutex

    Oferta Bidfood Farutex

    Bidfood Farutex jest ogólnopolskim dostawcą rozwiązań i produktów dla gastronomii. W swojej ofercie posiada 10 tys. produktów polskich i zagranicznych dostawców. Kliknij i sprawdź!

  • Poznajmy się
    • O blogu
    • O Bidfood Farutex
  • Tematy
    • Produkty dla gastronomii
    • Trendy gastronomiczne
    • Techniki kulinarne
    • Wywiady, felietony
    • Marketing w gastronomii
    • Karta win
    • Zero waste w gastronomii
  • Rodzaje kuchni
    • Kuchnia azjatycka
    • Kuchnia francuska
    • Kuchnia hiszpańska
    • Kuchnia polska
    • Kuchnia włoska
    • Kuchnia nowoczesna
    • Kuchnia wegańska
    • Kuchnia wegetariańska
  • Popularne dania
    • Pizza
    • Sushi
    • Burgery
    • Makaron
  • Kontakt
  • Oferta Bidfood Farutex

Catering wielkanocny 2021 – jak go wypromować? 5 wskazówek

16-03-2021

To już drugie święta wielkanocne z rzędu, które możemy organizować jedynie na wynos i w dowozie. Przygotowujesz ofertę na pyszny catering wielkanocny 2021? Pora dobrze go wypromować. Podajemy pięć marketingowych wskazówek – do wprowadzenia od zaraz!

Boże Narodzenie i sylwester w 2020 roku oraz Wielkanoc 2021 – to kolejny sezon świąteczny, który został sprowadzony do funkcjonowania w formie wynosów i dowozów. Co gorsza, kolejne województwa są zamykane obostrzeniami sanitarnymi, więc Polacy stawiają raczej na spędzanie świąt w swoim domu w gronie najbliższych. 

W ich potrzeby idealnie wpisze się dobry catering wielkanocny. Zastanawiasz się, jak go wypromować? Oto pięć wskazówek na bezpłatne działania marketingowe, które możesz wprowadzić jeszcze dziś.

Spis treści

  1. Przygotuj elektroniczną kartę dań na catering wielkanocny
  2. Wprowadź osobną zakładkę lub grafikę z menu na głównej stronie www
  3. Przypnij post na Facebooku
  4. Wrzuć Insta Story na Instagramie
  5. Opublikuj swój catering wielkanocny w akcji „Zamów na święta”
Przejdź do systemu e-bidfood i poznaj ofertę produktów dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex

Przygotuj elektroniczną kartę dań na catering wielkanocny

O tym, jak przygotować piękną kartę menu za darmo, pisaliśmy w tekście „Darmowe narzędzie do tworzenia menu restauracji? Oto Canva!”. Zacznij od spisania całego menu w podziale na przystawki, zupy, dania główne, desery. Dopisz numer telefonu do zamówień oraz datę graniczną, do kiedy klienci mogą składać zamówienia. 

Catering wielkanocny - jak go wypromować? 5 szybkich wskazówek - blog gastronomiczny Bidfood Farutex

Po przygotowaniu pliku tekstowego przejdź do projektu. Grafika nie jest Twoją mocną stroną? W Canvie możesz znaleźć dziesiątki darmowych projektów, do których musisz jedynie wprowadzić tekst. Skorzystaj z tej możliwości – i przygotuj kartę w kilku formatach.

Wprowadź osobną zakładkę lub grafikę z menu na głównej stronie www

Prowadzisz stronę www? To świetnie. Przygotowaną grafikę z menu wielkanocnym koniecznie umieść na głównej stronie lub – jeśli masz taką możliwość – wprowadź na osobną zakładkę „Wielkanoc 2021”. Klienci, którzy będą zaglądać na Twoją stronę, od razu przejdą do Twojej oferty, a nie będą musieli po niej błądzić.

Przypnij post na Facebooku

Wiele lokali gastronomicznych opiera się wyłącznie na prowadzeniu profilu na Facebooku – i to też dobre rozwiązanie, o ile postujesz systematycznie. Jeśli więc planujesz catering wielkanocny i chcesz poinformować o tym na swoim Facebooku, nie zapomnij przypiąć swojego posta. W ten sposób każdy użytkownik Facebooka będzie mógł od razu zobaczyć Twoją ofertę.

Catering wielkanocny - jak go wypromować? 5 szybkich wskazówek - blog gastronomiczny Bidfood Farutex

Wrzuć Insta Story na Instagramie

Aby jeszcze szerzej dotrzeć do klientów, przygotuj krótkie wideo-zapowiedź. Opowiedz, co masz w swoim menu, jakie smaki chcesz „przemycić”, do kiedy realizujesz zamówienia. Możesz też przygotować jedno z dań wielkanocnych i zaprezentować je „na żywo” – w ten sposób Twoi klienci zobaczą, jaką potrawę będą mogli skosztować na Wielkanoc.

Zamów na święta - akcja wsparcia dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex

Opublikuj swój catering wielkanocny w akcji „Zamów na święta”

Zachęcamy również do wzięcia udziału w naszej akcji „Zamów na święta”. Dzięki niej bezpłatnie wyróżnisz się i zarejestrujesz w bazie ofert wielkanocnych. Rejestracja odbywa się na stronie www.zamownaswieta.pl/dopisz-sie i trwa tylko kilka minut. Sercem strony www.zamownaswieta.pl jest zaawansowana wyszukiwarka, która pomaga konsumentom dokładnie przejrzeć wszystkie propozycje ofert na Wielkanoc, również te wegetariańskie, wegańskie, bezglutenowe czy bez laktozy.

Catering wielkanocny - jak go wypromować? 5 szybkich wskazówek - blog gastronomiczny Bidfood Farutex
CateringMenuWielkanoc
Udostępnij

Marketing w gastronomii

Może Cię też zainteresować

Ryby od rana do wieczora. Poznaj trendy i pomysły na ryby w menu
10-03-2023
Gotowe desery dla gastronomii. Jakie słodkości wybierają goście i jak łączyć desery z winem – poznaj nasze wskazówki
22-02-2023
Walentynki w branży Horeca. 11 pomysłów dla gastronomii
31-01-2023
  • Przejdź do systemu e-bidfood i poznaj ofertę produktów dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex
  • Kategorie

    • Bez kategorii
    • Gastronomia na bieżąco
    • Karta win
    • Marketing w gastronomii
    • Produkty dla gastronomii
    • Profile kuchni
    • Techniki kulinarne
    • Trendy gastronomiczne
    • Wywiady, felietony
  • Śledź nas w social mediach

  • Bidfood Farutex

    Oferta Bidfood Farutex

    Bidfood Farutex jest ogólnopolskim dostawcą rozwiązań i produktów dla gastronomii. W swojej ofercie posiada 10 tys. produktów polskich i zagranicznych dostawców. Kliknij i sprawdź!



  • Wprowadź swój adres e-mail, aby otrzymywać nasz newsletter!


  • Najnowsze posty

    • Pies w restauracji – za czy przeciw?
      23-03-2023
    • Ryby od rana do wieczora. Poznaj trendy i pomysły na ryby w menu
      10-03-2023
    • Waste management, czyli 7 kroków do ograniczenia strat żywności
      02-03-2023
    • Gotowe desery dla gastronomii. Jakie słodkości wybierają goście i jak łączyć desery z winem – poznaj nasze wskazówki
      22-02-2023
  • Przejdź do systemu e-bidfood i poznaj ofertę produktów dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex

© Copyright Farutex Sp. z o.o.