• Logo blog gastronomiczny Bidfood Farutex
  • Kategorie

    • Bez kategorii
    • Gastronomia na bieżąco
    • Karta win
    • Marketing w gastronomii
    • Produkty dla gastronomii
    • Profile kuchni
    • Techniki kulinarne
    • Trendy gastronomiczne
    • Wywiady, felietony
  • Strony

    • Kontakt
    • O Bidfood Farutex
    • O blogu
  • Przejdź do systemu e-bidfood i poznaj ofertę produktów dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex
  • Śledź nas w social mediach

  • Bidfood Farutex

    Oferta Bidfood Farutex

    Bidfood Farutex jest ogólnopolskim dostawcą rozwiązań i produktów dla gastronomii. W swojej ofercie posiada 10 tys. produktów polskich i zagranicznych dostawców. Kliknij i sprawdź!

  • Poznajmy się
    • O blogu
    • O Bidfood Farutex
  • Tematy
    • Produkty dla gastronomii
    • Trendy gastronomiczne
    • Techniki kulinarne
    • Wywiady, felietony
    • Marketing w gastronomii
    • Karta win
    • Zero waste w gastronomii
  • Rodzaje kuchni
    • Kuchnia azjatycka
    • Kuchnia francuska
    • Kuchnia hiszpańska
    • Kuchnia polska
    • Kuchnia włoska
    • Kuchnia nowoczesna
    • Kuchnia wegańska
    • Kuchnia wegetariańska
  • Popularne dania
    • Pizza
    • Sushi
    • Burgery
    • Makaron
  • Kontakt
  • Oferta Bidfood Farutex

Oferta świąteczna – Jak ją promować? 5 pomysłów do wprowadzenia od zaraz

06-12-2021

Idą święta. Jak przygotować w tym ważnym dla gastronomii okresie ofertę i wypromować ją wśród klientów? Podpowiadamy! Postaw nie tylko na specjalne wigilijne menu, sięgnij także po możliwości jakie daje współczesny marketing. Nie zapominaj także, że to czas dzielenia się i radosnej, świątecznej atmosfery. Wielu Polaków szuka nie tylko pysznego jedzenia, ale także… ducha świąt! Zadbaj o to, żeby znaleźli go właśnie u Ciebie.

Na szczęście, wiele wskazuje na to, że tegoroczne Boże Narodzenie uda się nam spędzić w (miarę) normalnych warunkach. Bez ciężkich ograniczeń, jakie niosą ze sobą restrykcje doby pandemii. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten czas do promocji swojej restauracji? Oto pięć wskazówek na bezpłatne działania marketingowe, które możesz wprowadzić jeszcze dziś. Dzięki nim przyciągniesz uwagę klientów, wyróżnisz się na tle konkurencji i zwiększysz ruch w swoim lokalu!

Spis treści

  1. Menu wigilijne w ofercie specjalnej
  2. Catering świąteczny
  3. Social media – buduj relacje
  4. Wyślij kartkę na święta!
  5. Podziel się i zyskaj
    • Kolacja charytatywna
    • Święta dla zwierzaków
Przejdź do systemu e-bidfood i poznaj ofertę produktów dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex

Menu wigilijne w ofercie specjalnej

Klienci kochają promocje. Niezawodnym sposobem na przyciągnięcie ich uwagi jest zaproponowanie konkretnych korzyści. Możliwości jest naprawdę wiele. Czy to świąteczny prezent dodawany do zamówienia, na przykład: kawałek ciasta, pierniczek czy niewielki słoik konfitury. Dobrym pomysłem jest także promocja polegająca na dodaniu jednej porcji gratis przy większym zamówieniu. Możesz także wprowadzić specjalne zniżki dla tych klientów, którzy wcześniej zarezerwują u Ciebie stolik lub catering. Najważniejsze, aby wybierając właśnie Twoją ofertę, klient poczuł, że zyskuje coś ekstra.

Oferta świąteczna – Jak ją promować? 5 pomysłów do wprowadzenia od zaraz - blog gastronomiczny Bidfood Farutex
Słodki upominek

Catering świąteczny

Wiele wigilii dla pracowników organizowanych jest na terenie firm. W związku z tym lokale oferujące dania na wynos cieszą się szczególną uwagą w okresie świątecznym. Jeśli zastanawiasz się, jak dotrzeć ze swoją ofertą cateringową do szerokiego grona klientów, skorzystaj z bazy zamownaswięta.pl! Zapisy są całkowicie bezpłatne, wystarczy jedynie wypełnić krótki formularz. Dzięki temu zyskasz pewność, że Twoja oferta trafi bezpośrednio do zainteresowanych osób.

Oferta świąteczna – Jak ją promować? 5 pomysłów do wprowadzenia od zaraz - blog gastronomiczny Bidfood Farutex
Świąteczna kolacja

Social media – buduj relacje

Promocja i sprzedaż świątecznego menu to aktualnie priorytet dla wielu restauratorów. W skutecznej walce o klienta warto wykorzystać wszelkie kanały komunikacyjne, a zwłaszcza social media. Tradycyjne życzenia zakończone zwrotem „Wesołych Świąt”, mogą już nie wystarczyć. Sposobem na przyciągnięcie zainteresowania mogą być niecodzienne i unikalne zdjęcia. Na przykład te wykonane u lokalnych dostawców, u których odbierasz zamówione produkty albo wspólne fotografie Twojego zespołu. Ciekawym pomysłem jest także publikowanie profesjonalnych porad kulinarnych. Najważniejsze, żeby pokazać, jak wyjątkowa jest Twoja restauracja.   

Wyślij kartkę na święta!

Bożonarodzeniowa kartka dla stałych klientów to niewielki wydatek, ale duża korzyść wizerunkowa! Adresaci poczują się wyróżnieni i docenieni. Ty z kolei zyskujesz szansę, żeby wyróżnić się na tle konkurencji. Zwłaszcza, jeśli projekt pocztówki przygotują Twoi pracownicy lub jeśli będzie ona nawiązywała do specyfiki lokalu. Zwykła kartka elektroniczna, jaką można jednym kliknięciem rozesłać do setki klientów, to zdecydowanie nie to samo.

Podziel się i zyskaj

W okresie przedświątecznym szczególnie ciepło patrzymy na różnego rodzaju akcje charytatywne. Organizacja tego typu inicjatyw, to wspaniała szansa na przyciągnięcie uwagi i umocnienie swojego dobrego wizerunku.

Oferta świąteczna – Jak ją promować? 5 pomysłów do wprowadzenia od zaraz - blog gastronomiczny Bidfood Farutex

Kolacja charytatywna

Zastanawiasz się, co mógłbyś zrobić, żeby to właśnie Twoja restauracja zyskała opinię przyjaznej i otwartej na innych? Sposobów jest wiele! Jednym z nich jest przygotowanie kolacji charytatywnej dla potrzebujących. W akcję możesz włączyć swoich stałych klientów, np. poprzez organizację zbiórki produktów spożywczych, z których przygotujesz posiłki dla potrzebujących. Możesz być pewien, że bardzo chętnie podzielą się oni informacją o tym wydarzeniu ze znajomymi i na swoich social mediach. Także lokalna prasa i radio interesują się tego typu inicjatywami. Zaangażowanie w akcje charytatywne to nie tylko sposób na to, by poczuć „ducha świąt”, to także szansa na zdobycie rozgłosu i dobrej opinii w swojej okolicy.

Święta dla zwierzaków

Jeśli do twojego lokalu można wejść z psem, warto przygotować dla nich coś specjalnego. Pamiętaj, że droga do serc klientów wiedzie przez żołądki ich pupili. Dlatego zastanów się, czy nie warto przygotować dla czworonogów np. specjalnych bożonarodzeniowych ciasteczek.

Okres przedświąteczny to czas wzmożonej aktywności dla całej branży gastronomicznej. Odpowiednia promocja przyniesie lokalowi ogromne korzyści: przyciągnie nowych klientów, zwiększy dochody i pomoże w budowie pozytywnego wizerunku.

CateringGastronomiamarketingRestauracja
Udostępnij

Marketing w gastronomii  / Trendy gastronomiczne

Może Cię też zainteresować

Ryby od rana do wieczora. Poznaj trendy i pomysły na ryby w menu
10-03-2023
Waste management, czyli 7 kroków do ograniczenia strat żywności
02-03-2023
Gotowe desery dla gastronomii. Jakie słodkości wybierają goście i jak łączyć desery z winem – poznaj nasze wskazówki
22-02-2023
  • Przejdź do systemu e-bidfood i poznaj ofertę produktów dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex
  • Kategorie

    • Bez kategorii
    • Gastronomia na bieżąco
    • Karta win
    • Marketing w gastronomii
    • Produkty dla gastronomii
    • Profile kuchni
    • Techniki kulinarne
    • Trendy gastronomiczne
    • Wywiady, felietony
  • Śledź nas w social mediach

  • Bidfood Farutex

    Oferta Bidfood Farutex

    Bidfood Farutex jest ogólnopolskim dostawcą rozwiązań i produktów dla gastronomii. W swojej ofercie posiada 10 tys. produktów polskich i zagranicznych dostawców. Kliknij i sprawdź!



  • Wprowadź swój adres e-mail, aby otrzymywać nasz newsletter!


  • Najnowsze posty

    • Ryby od rana do wieczora. Poznaj trendy i pomysły na ryby w menu
      10-03-2023
    • Waste management, czyli 7 kroków do ograniczenia strat żywności
      02-03-2023
    • Gotowe desery dla gastronomii. Jakie słodkości wybierają goście i jak łączyć desery z winem – poznaj nasze wskazówki
      22-02-2023
    • Rodzaje pizzy – przewodnik po smakach Włoch
      09-02-2023
  • Przejdź do systemu e-bidfood i poznaj ofertę produktów dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex

© Copyright Farutex Sp. z o.o.