• Logo blog gastronomiczny Bidfood Farutex
  • Kategorie

    • Bez kategorii
    • Gastronomia na bieżąco
    • Karta win
    • Marketing w gastronomii
    • Produkty dla gastronomii
    • Profile kuchni
    • Techniki kulinarne
    • Trendy gastronomiczne
    • Wywiady, felietony
  • Strony

    • Kontakt
    • O Bidfood Farutex
    • O blogu
  • Przejdź do systemu e-bidfood i poznaj ofertę produktów dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex
  • Śledź nas w social mediach

  • Bidfood Farutex

    Oferta Bidfood Farutex

    Bidfood Farutex jest ogólnopolskim dostawcą rozwiązań i produktów dla gastronomii. W swojej ofercie posiada 10 tys. produktów polskich i zagranicznych dostawców. Kliknij i sprawdź!

  • Poznajmy się
    • O blogu
    • O Bidfood Farutex
  • Tematy
    • Produkty dla gastronomii
    • Trendy gastronomiczne
    • Techniki kulinarne
    • Wywiady, felietony
    • Marketing w gastronomii
    • Karta win
    • Zero waste w gastronomii
  • Rodzaje kuchni
    • Kuchnia azjatycka
    • Kuchnia francuska
    • Kuchnia hiszpańska
    • Kuchnia polska
    • Kuchnia włoska
    • Kuchnia nowoczesna
    • Kuchnia wegańska
    • Kuchnia wegetariańska
  • Popularne dania
    • Pizza
    • Sushi
    • Burgery
    • Makaron
  • Kontakt
  • Oferta Bidfood Farutex

Jak podnieść wartość dania na wynos? 5 wskazówek

06-11-2020

Kontynuujemy cykl artykułów na temat oferty „wynosowej” i „dowozowej”. Dzisiaj skupimy się na ich wyglądzie i promocji. Cel? Podnieść wartość dania na wynos lub w dowozie!

Jemy oczami – to fakt. Chcesz wiedzieć, co zrobić, aby uzyskać piękny efekt na talerzu i jednocześnie zwiększyć wartość dań serwowanych na wynos lub w dowozie? Skorzystaj z pięciu naszych wskazówek.

Spis treści

  1. Zadbaj o odpowiednie opakowania
  2. Przemyśl prezentację dania na wynos
  3. A jeśli przy samodzielnym składaniu dania na wynos jesteśmy…
  4. Pokaż w menu wszelkie plusy
  5. Na koniec – wykorzystaj wszystkie możliwe narzędzia do promowania
Przejdź do systemu e-bidfood i poznaj ofertę produktów dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex

Zadbaj o odpowiednie opakowania

Serwując dania na wynos lub w dowozie, pakujesz je do opakowań styropianowych? Koniecznie to zmień! Przecież gdy serwujesz dania gościom stacjonarnie, dbasz o odpowiednią zastawę: wybierasz tę, która pasuje do Twojego lokalu, np. elegancką, nowoczesną czy klasyczną, prawda? Wybierz więc bardziej nowoczesne opakowania, a najlepiej ekologiczne (tutaj pisaliśmy o ekologicznych pudełkach). Dzięki temu zabiegowi Twój klient będzie miał wrażenie wyższych standardów, co pozwoli Ci na większą elastyczność w ustaleniu cen menu.

dania na wynos

Przemyśl prezentację dania na wynos

Liczy się każdy innowacyjny sposób wychodzący poza standardowe ramy – na przykład przez optyczne dodanie daniu wysokości. Pomyśl, czy nie zwiększyć ilości użytych opakowań, pozwalając gościom złożyć danie samodzielnie w domu na talerzu. Jeśli zdecydujesz się na taki krok, dobrym pomysłem będzie przygotowanie kilku zdjęć prezentujących możliwe ułożenie dania. Takie zdjęcie razem z odręcznym podpisem „Szef kuchni życzy smacznego!” z pewnością zostanie na długo zapamiętane.

A jeśli przy samodzielnym składaniu dania na wynos jesteśmy…

Zapewnij swoim gościom element zaskoczenia! Dla przykładu: na deser serwujesz kruchą kulę czekoladową z owocowym sosem? Zasugeruj klientowi, aby podgrzał sos przed polaniem. Będzie to oryginalna i ekscytująca wartość dodana. Przygotuj nawet specjalny tutorial i opublikuj go na swoim profilu Facebooku czy Instagramie. Potrzeba matką wynalazków!

Dania na wynos

Pokaż w menu wszelkie plusy

Twoje dania są w 100% wegańskie? Używasz tylko jajek-zerówek? A może w Twoim menu są wyłącznie dania certyfikowane przez Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej? Wszystkimi certyfikatami, akredytacjami czy znakami pochwal się w swoim internetowym menu (tutaj znajdziesz informację, jak przygotować internetową wersję menu), które zostały przyznane składnikom Twoich dań. Dobrym przykładem mogą być jajka z wolnego wybiegu.

Na koniec – wykorzystaj wszystkie możliwe narzędzia do promowania

Jeśli w Twoim lokalu goście mogą zamawiać dania wyłącznie telefonicznie, zachęcaj ich do zamówienia czegoś więcej, np. napojów czy deserów – podobnie, jak działo się to podczas osobistej wizyty w Twoim lokalu. Zasugeruj swoim gościom pasujące dodatki, opowiedz o najnowszej promocji, a nawet dorzuć do zamówienia coś ekstra. Niech czują się zaopiekowani. Zdobywając w ten sposób klientów, koniecznie zachęć ich do pozostawienia komentarza na Twojej stronie internetowej, w social mediach lub w wizytówce Google. Im więcej pozytywnych opinii, tym większym zaufaniem cieszy się Twój lokal i tym korzystniejszy jest Twój wizerunek.


Masz dodatkowe pytania o ofertę dań na wynos? Skontaktuj się z nami, pomożemy znaleźć kreatywny plan działania dla Twojej restauracji. Sprawdź też nasze dotychczasowe artykuły dotyczące gastronomii w czasach koronawirusa: 

  • sześć pomysłów na lockdown, w których dzielimy się sposobami na zwiększenie przychodów lokalu gastronomicznego;
  • podpowiedzi, jak promować własną markę na Facebooku, aby zwiększyć ruch na stronie, a także zwiększyć ilość zamówień;
  • krótki poradnik delivery – czyli wszystkie podstawowe informacje, które pomogą Ci wystartować z dowozami;
  • informacje o tarczy antykryzysowej – dowiedz się, na jakie wsparcie możesz liczyć.
GastronomiaHorecaKoronawirusMenuRestauracja
Udostępnij

Marketing w gastronomii  / Produkty dla gastronomii

Może Cię też zainteresować

Ryby od rana do wieczora. Poznaj trendy i pomysły na ryby w menu
10-03-2023
Waste management, czyli 7 kroków do ograniczenia strat żywności
02-03-2023
Gotowe desery dla gastronomii. Jakie słodkości wybierają goście i jak łączyć desery z winem – poznaj nasze wskazówki
22-02-2023
  • Przejdź do systemu e-bidfood i poznaj ofertę produktów dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex
  • Kategorie

    • Bez kategorii
    • Gastronomia na bieżąco
    • Karta win
    • Marketing w gastronomii
    • Produkty dla gastronomii
    • Profile kuchni
    • Techniki kulinarne
    • Trendy gastronomiczne
    • Wywiady, felietony
  • Śledź nas w social mediach

  • Bidfood Farutex

    Oferta Bidfood Farutex

    Bidfood Farutex jest ogólnopolskim dostawcą rozwiązań i produktów dla gastronomii. W swojej ofercie posiada 10 tys. produktów polskich i zagranicznych dostawców. Kliknij i sprawdź!



  • Wprowadź swój adres e-mail, aby otrzymywać nasz newsletter!


  • Najnowsze posty

    • Ryby od rana do wieczora. Poznaj trendy i pomysły na ryby w menu
      10-03-2023
    • Waste management, czyli 7 kroków do ograniczenia strat żywności
      02-03-2023
    • Gotowe desery dla gastronomii. Jakie słodkości wybierają goście i jak łączyć desery z winem – poznaj nasze wskazówki
      22-02-2023
    • Rodzaje pizzy – przewodnik po smakach Włoch
      09-02-2023
  • Przejdź do systemu e-bidfood i poznaj ofertę produktów dla gastronomii - blog gastronomiczny Bidfood Farutex

© Copyright Farutex Sp. z o.o.